Kto kryje się za Adele i Shakirą w reklamie Lidla?
Kampania reklamowa przyciąga uwagę od samego początku, przedstawiając nam nazwiska, które na pierwszy rzut oka mogłyby związać się z ikonami świata show-biznesu. Jak się okazuje to pracownicy sieci sklepów Lidl dzielą nazwiska ze znanymi nam celebrytami. To nietypowe połączenie sprawia, że kampania wyróżnią się na tle innych reklamowych inicjatyw.
Perfumy gwiazd Lidla
Adele Prattley, pracownica Biura Obsługi Magazynu w Lidl Luton, staje na dachu, aby zaprezentować perfumy Suddenly Femelle, które są dostępne za zaledwie £5.25. Shakira Khan z Lidl Luton zachwyca wystylizowana w mieniący się, złoty strój w reklamie perfum Suddenly Madame Glamour, również w cenie £5.25. Chris Pratt z Lidl Preston Grange prezentuje perfumy G.Bellini Deep, a Robbie Williams z Lidl Stanningley wybiera G.Bellini Homme, oba za tę samą przystępną cenę.
Trudno nie zauważyć, że ta nietypowa kampania wzbudza duże zainteresowanie na rynku. Peter De Roos, Dyrektor ds. Obsługi Klienta w Lidl GB, komentuje: „Nasi pracownicy są gwiazdami każdego dnia, więc komu innemu mielibyśmy zaoferować wystąpienie w kampanii nowych perfum jeśli nie naszych własnych Adele, Shakirę, Chria i Robbie? Nasza oferta perfum jest starannie opracowana, oferując najwyższą jakość w przystępnych cenach. Mamy nadzieję, że nasza kampania spodoba się klientom tak samo, jak nasze niesamowite perfumy!”
Wyświetl ten post na Instagramie
Reakcje na tę nietypową kampanię są bardzo pozytywne. Perfumy Suddenly i G.Bellini zyskały rzesze fanów na mediach społecznościowych. Użytkownicy zachęcają innych do odwiedzenia sklepu, by zdobyć te zapachy, które w porównaniu do niektórych luksusowych perfum, są dostępne za jedyne £5.25 za butelkę. Idealne na prezent lub do codziennego użytku.