Billie Eilish: w jaki sposób artystka promuje ” Hit Me Hard And Soft”?
Billie Eilish przy promocji nowego albumu postawiła na kreatywność. W kilku dużych miastach pojawiły się tajemnicze billboardy w charakterystycznym niebieskim kolorze, który często pojawia się na portalach społecznościowych piosenkarki. Chociaż na bannerach brakuje nazwiska samej artystki, ewidentnie widnieje na nich jej ikoniczny symbol blohsh. Tuż obok widać intrygujące fragmenty tekstów piosenek, takich jak Did I cross the line?, I try to live in black and white czy She’s the headlights I’m the deer. Fani od razu domyślili się, że billboardy to zapowiedź nowego albumu.
W środę 4 kwietnia Billie Eilish dodała na Instagramie wszystkich swoich obserwujących do grona bliskich znajomych. 110 milionów osób mogło chociaż przez chwilę poczuć się wyjątkowo. Na story opublikowała zdjęcie zapowiadające nowy album. Akcja okazała się być świetną strategią marketingową, ponieważ w sieci zrobiło się na jej temat bardzo głośno. Dzięki tej akcji piosenkarka zdobyła 8 milionów obserwujących w ciągu 3 dni!
Jaki będzie nowy album Billie Eilish?
Czego mogą spodziewać się fani? Najbardziej odważny z dotychczasowych albumów, „Hit Me Hard and Soft”, jest zróżnicowaną, a zarazem spójną kolekcją piosenek. Idealnie jest słuchać go od początku do końca. Wydawnictwo jest dokładnie takie, jak sugeruje tytuł: uderza zarówno mocno i delikatnie. Dotyczy to warstwy tekstowej oraz muzycznej. Nowy album przełamuje bariery gatunkowe i przy okazji przeciwstawia się trendom. „Hit Me Hard and Soft” zabiera słuchacza w podróż poprzez bogaty i złożony pejzaż dźwiękowy, zanurzając słuchaczy w pełnym spektrum emocji – czytamy w komunikacie Universal Music Polska
Trzecia płyta Billie Eilish inna niż wszystkie
Billie Eilish przykłada dużą uwagę do kwestii związanych z ekologią. Chce aby produkcja nowego albumu miała jak najmniejszy wpływ na środowisko. Piosenkarka opublikowała jaki ma na to plan. Billie zamierza używać surowego, roślinnego tuszu i wodnej lakierki dyspersyjnej. Folie termokurczliwą używaną do okładek albumów zastąpi odpowiednikiem, który można całkowicie poddać recyklingowi oraz używać wielokrotnie.
Ekologiczne podejście do wydawnictwa ma się przejawiać m.in. w materiałach użytych do produkcji płyt winylowych. Podstawowy, czarny wariant kolorystyczny (wszystkich będzie osiem) ma być w 100 proc. wykonany z polichlorku winylu pochodzącego z recyklingu.
Płyty także będą wyprodukowane w bezpieczny dla środowiska sposób. „Hit Me Hard and Soft” będzie pakowana w karton z recyklingu z certyfikacją FSC. To oznacza, że proces produkcji odbywa się z poszanowaniem lasów. Oprócz tego wyprodukowane zostaną w limitowanym nakładzie.
„Nie mogę tego zignorować”Eilish, która jest też aktywistką klimatyczną. Moi rodzice zawsze trzymali mnie na bieżąco i sprawiali, że byłem hiperświadomy, że każdy wybór, który podejmujemy, i każda akcja, którą podejmujemy, ma wpływ gdzieś lub na kogoś, dobrze lub źle, i to zawsze utkwiło mi w pamięci – powiedziała artystka. Nie mogę po prostu zignorować tego, co wiem, i prowadzić swoje interesy i karierę, nie robiąc nic. To po prostu nie jest sposób, w jaki zostałem wychowana, ani sposób, w jaki chcę żyć swoim życiem – dodała.
Źródło: BBC , dziennik.pl