Na skróty
Muzyka od zawsze odgrywała kluczową rolę w reklamach, przyciągając uwagę widzów i budując emocjonalne połączenie z marką. Przedstawiamy kilka najpopularniejszych reklam, które wykorzystały znane utwory muzyczne, tworząc niezapomniane kampanie.
Magnum – „The Passenger”
W reklamie lodów Magnum z 2024 roku usłyszymy kultowy utwór „The Passenger” Iggy’ego Popa. Reklama przenosi widzów do luksusowego pociągu, gdzie pasażerowie delektują się lodami Magnum, podkreślając elegancję i przyjemność z każdej chwili.
Taco Bell – „Craving Box”
Taco Bell wykorzystało piosenkę „Billie Eilish” w swojej reklamie promującej Craving Box, tworząc energetyczną i młodzieżową atmosferę, która przyciąga miłośników fast foodów.
Doritos – Super Bowl Ad
Podczas Super Bowl 2023, Doritos zaprezentowało reklamę z udziałem Jenny Ortegi, używając piosenki „Fire” autorstwa Barns Courtney. Reklama była pełna energii i humoru, doskonale pasując do atmosfery Super Bowl.
Budweiser – „Old School Delivery”
Budweiser sięgnął po klasyczną piosenkę „Stand by Me” Bena E. Kinga w reklamie Clydesdales, która budziła nostalgię i podkreślała wartość tradycji.
Apple – „Fuzzy Feelings”
Apple użyło piosenki „Sunflower” Post Malone’a i Swae Lee w swojej świątecznej reklamie „Fuzzy Feelings”, która podkreślała magię i ciepło świąt.
Muzyka w reklamach ma ogromny wpływ na nasze emocje i percepcję marki. Wybór odpowiedniego utworu może przekształcić zwykłą reklamę w niezapomniane doświadczenie, które widzowie zapamiętają na długo. Czy masz ulubioną reklamę z wykorzystaniem muzyki? Podziel się nią z nami!
Alfa Romeo – Ti Sento
Włoscy producenci samochodów, w reklamach bardzo chętnie sięgają po muzyczne klasyki. Nie inaczej było i tym razem. Mowa o najnowszej reklamie Alfa Romeo. Ścieżka dźwiękowa, to włoska grupa Matia Bazar i Ti sento, czyli utwór z 1986 roku.
Co ciekawe, ten utwór, prawie 15 lat temu był coverowany przez Scootera.