Muzyka w reklamach. 30 sekund, które trafiają do wyobraźni. Siła dźwięku w marketingu

Muzyka, to ona nadaje często reklamie niepowtarzalny charakter. Zastanawialiście się zapewne, nieraz, oglądając reklamę w telewizji skąd to znacie? Gdzie to leciało? Producenci reklam śmiało i chętnie sięgają po dobrze znane kawałki.

Reklama w TV. Amerykańska rodzina przed telewizorem

Muzyka od zawsze odgrywała kluczową rolę w reklamach, przyciągając uwagę widzów i budując emocjonalne połączenie z marką. Przedstawiamy kilka najpopularniejszych reklam, które wykorzystały znane utwory muzyczne, tworząc niezapomniane kampanie.

Magnum – „The Passenger”

W reklamie lodów Magnum z 2024 roku usłyszymy kultowy utwór „The Passenger” Iggy’ego Popa. Reklama przenosi widzów do luksusowego pociągu, gdzie pasażerowie delektują się lodami Magnum, podkreślając elegancję i przyjemność z każdej chwili.

Taco Bell – „Craving Box”

Taco Bell wykorzystało piosenkę „Billie Eilish” w swojej reklamie promującej Craving Box, tworząc energetyczną i młodzieżową atmosferę, która przyciąga miłośników fast foodów.

Doritos – Super Bowl Ad

Podczas Super Bowl 2023, Doritos zaprezentowało reklamę z udziałem Jenny Ortegi, używając piosenki „Fire” autorstwa Barns Courtney. Reklama była pełna energii i humoru, doskonale pasując do atmosfery Super Bowl.

Budweiser – „Old School Delivery”

Budweiser sięgnął po klasyczną piosenkę „Stand by Me” Bena E. Kinga w reklamie Clydesdales, która budziła nostalgię i podkreślała wartość tradycji.

Apple – „Fuzzy Feelings”

Apple użyło piosenki „Sunflower” Post Malone’a i Swae Lee w swojej świątecznej reklamie „Fuzzy Feelings”, która podkreślała magię i ciepło świąt.

Muzyka w reklamach ma ogromny wpływ na nasze emocje i percepcję marki. Wybór odpowiedniego utworu może przekształcić zwykłą reklamę w niezapomniane doświadczenie, które widzowie zapamiętają na długo. Czy masz ulubioną reklamę z wykorzystaniem muzyki? Podziel się nią z nami!

Alfa Romeo – Ti Sento

Włoscy producenci samochodów, w reklamach bardzo chętnie sięgają po muzyczne klasyki. Nie inaczej było i tym razem. Mowa o najnowszej reklamie Alfa Romeo. Ścieżka dźwiękowa, to włoska grupa Matia Bazar i Ti sento, czyli utwór z 1986 roku.

Co ciekawe, ten utwór, prawie 15 lat temu był coverowany przez Scootera.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

POPULARNE ARTYKUŁY